Hoe creëer je een onweerstaanbaar aanbod voor je advertentie?
- Jordy Gerritsen
- 18 nov 2024
- 1 minuten om te lezen
Bijgewerkt op: 25 nov 2024
Laatst hadden we het over hoe belangrijk het hebben van een goede titel is. Maar…
… het is niet als enige belangrijk.
Stel: Je hebt een mooie advertentie gemaakt, maar je hebt niks om ze binnen te halen. Dat is hetzelfde als vissen zonder aas.
Hoe grijp je ze beet?
Je haalt ze binnen door een goed aanbod te hebben, iedereen houdt er van. Het geeft ze een reden om bij jou iets te kopen. Want geef nou toe, waarom zouden ze het bij jou moeten halen als ze het ook ergens anders kunnen halen?
Met een sterk aanbod zorg je dat ze ter plaatse iets van jou willen kopen. Als je dit goed beheerst kan je alles aan iedereen verkopen.
Wat is een sterk aanbod?
Met een goed aanbod denken de meeste mensen gelijk aan alles meteen weggeven, dit is zeker niet het geval. Het werkt vaak wel, maar er zijn ook andere manieren, waardoor je geen geld weggeeft.
Het is belangrijk dat je kijkt naar wat bij jouw doelgroep past.
Tot snel,
Jordy
P.S. Wil je weten welk aanbod ik zou verzinnen voor jouw bedrijf?
Neem vandaag nog contact op met mijn bureau. Als we goed bij elkaar passen, zal ik persoonlijk naar je bedrijf en je marketing kijken, een strategie bedenken van wat ik anders zou doen en dit uitgebreid met je bespreken tijdens een gesprek.
Geen kosten, geen verplichtingen.
Als je wilt samenwerken, zal ik je precies vertellen hoe dat werkt, als je niet wilt samenwerken is dat ook prima. Geen harde verkoop, geen druk, geen vervelende verkooptactieken.
Klinkt dat goed? Vul dan dit formulier in: https://www.jomiemarketing.nl/gratis-consult
Comentarios