top of page
Zoeken

Waarom je altijd aan nieuwe advertenties moet denken

Bijgewerkt op: 2 okt 2024

“Heyyyyyy, wat is er nieuw in jouw leven!?”

 

Een vrij gebruikelijke manier om iemand te begroeten als je hem of haar een tijdje niet hebt gezien.

 

Merk op dat we niet vragen:

 

“Hé, wat is standaard bij jou?”

of

“Hé, vertel me wat ik al weet”.

We vragen wat NIEUW is. Want ‘NIEUW’ is spannend! En dat is precies waarom wij als bedrijfseigenaren nooit achterover kunnen leunen.

Waarom advertentie moeheid de ECHTE pandemie is

Social media is op veel manieren geweldig. Gemakkelijke toegang tot onze doelgroep, een groot potentieel om viraal te gaan en het is nog nooit zo makkelijk geweest om de perfecte potentiële klant voor ons bedrijf te bereiken.

 

Maar…

 

… Maaaaaar…

…er zijn nadelen.

Allereerst - aandacht spanningsboog. We kennen allemaal het TikTok-brein fenomeen dat zich in realtime voordoet. Kinderen die geen films kunnen kijken, zich niet kunnen concentreren op huiswerk of zelfs geen video kunnen bekijken die langer duurt dan 90 seconden.

 

Ik wou dat het ons niet zou raken, maar dat doet het echt. Al onze klanten hebben een kortere concentratie. Niet omdat ze dat willen. Maar omdat ze het MOETEN.

 

Hoe ga je anders om met advertenties die 24/7/365 op je afvuren? Dat is onmogelijk!

Dus hoe lossen we dit op?

Maak je geen zorgen, ik zal je niet vragen om op TikTok te dansen.

Er is een betere manier.

Hoe je je potentiële klant geïntrigeerd houdt

De oplossing voor TikTok-brein en een kortere concentratie is niet om al je content en informatie om te zetten in makkelijk te verteren brokken kattenvoer van 60 seconden of minder.

De oplossing is om je prospect VEEL verschillende content te bieden.

Geef ze niet 1 video. Geef ze er 10.

 

Geef ze niet 1 artikel. Geef ze er 100.

 

Geef ze niet 1 tweet. Geef ze er 1000.

 

Als een prospect echt geïnteresseerd is in je spullen, doen ze hun eigen onderzoek. Maar er moet wel enige diepgang in zitten.

Ze gaan door je materiaal heen. Ze zullen zichzelf wapenen en je content doorkomen.

Maar het is aan jou om ze een buffet aan opties te geven. Niet alleen 1 gerecht.

Dus als je nu 1 advertentie laat lopen? Het is tijd om er minstens 3 verschillende te doen.

Als je 1 video hebt die ze kunnen zien in je retargeting campagne? Dan is het tijd om er 5 tot 10 andere te doen.

⠀⠀

Tot snel,

Jordy

 

P.S. Als u wilt weten hoe ik het probleem van advertentie moeheid in uw bedrijf zou oplossen, neem dan gerust contact met mij op. Vul het formulier in en wij nemen contact met u op om te kijken of we een goede match zijn.

 
 
 

Comments


Neem contact op voor een gratis consult

bottom of page